تلخ نویسی های لقمانعلی

Thursday, December 29, 2005

نامه احمدی نژاد به خدا:
:قادر متعال خداوند کریم

قربان خاکپای مبارکت گردم. دستخط مبارک مورخه ی 24 شهر ذیقعده 1426 را زیارت کرده انشاالله تعالی، امیدوارم به حرمت خامس آل عبا روحی له الفدا وجود مبارک از مکاره مصون و محفوظ باشد. حسب الامر از برادر وزیری هامانه حداکثر استفاده به عمل خواهد آمد ولی جسارتا از آن جائی که چاکر قرار است دولت عدالت محور و مهر ورزی را اداره نماید، استدعا دارم که توجه بفرمائید که دیگر وزرا هم چیزی حالیشون نیست و این مهم فقط به برادر وزیر نفت محدود نمی شود. به راهنمائی جناب مصباح یزدی، قرار شد که این اصل اساسی و اسلام ناب محمدی در همه مناصب دولتی که بین برادران سپاه و اطلاعات تقسیم می شود بالمناصفه رعایت شود.
متاسفانه در طول سفر به نیویورک بعضی از عوامل استکبار جهانی که همگی نوکران صیهونیستم بین المللی هستند، آن هاله را به سرقت برده اند. با همه کوشش برادران سپاه، نتوانستیم ردی از سارقین پیدا نمائیم. مراتب را به جناب مشکینی اطلاع داده ام و ایشان هم از قرار برای شما یک ام. اس. ان فرستاده و جریان را توضیح داده اند. طبق خبری که برادر الهام از دفتر جناب مشکینی کسب کرده، گویا تلفن دستی حضرتعالی خاموش بوده و جناب مشکینی نتوانسته بودند با شما تماس بگیرند.
از محضر آن خداوند بزرگوار طلب بخشایش دارم و هر نوع مجازاتی که برای این بنده ی روسیاه معین بفرمائید را با خضوع وفروتنی و با منت می پذیرم.
والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته
سید محمود احمدی نژاد
ریئس جمهور محبوب جمهوری اسلامی آقای خامنه ای

Friday, December 16, 2005