تلخ نویسی های لقمانعلی

Monday, April 23, 2007

این 5 نفر که به این آقا گیر داده اند، درتولید کالاهای مصرفی چه نفشی دارند؟ حتی اگر اون آقای قد بلند را معاف بکنیم- که چون بیکار است ایستاده به تماشا- با این وصف آن 4 نفر باقی مانده از نظر تولید کالا و محصول دراقتصاد هیچ کاره اند.
این جا هم 4 نفر « شغل» دارند که جلوی زنان را بگیرند و بگویند خانم روسری ات دوسانت رفته عقب... آخه این هم شد کار مولد خاک برسرها!

من هم می دانم که این حضرات در مصرف چه می کنند، ولی این جا هم پدرآمرزیده ای برای من توضیح بدهد که این تعداد آخوند دربخش تولیدی اقتصاد ایران چه نقشی دارند؟


این جا هم سه نفر به جمع مصرف کنندگان اضافه شده تا به این خانم بگویند رنگ لباست مناسب نیست! مجسم کنید یکی از این خانم ها بپرسد خانم شما چکاره این؟ بنده به خانمهای دیگر می گم روسری شون را بیارن پائین و یا رنگ های سیاه بپوشن....( البته وقتی لازم است برای این که اسلام به خطر نیفتد و عمل خلاف شرع واقع نشود اگر تنبه بدنی لازم بشود در خدمت نظام هم هستم!)



شمارابخدا جواب بدهید که این سه تاخانم چادری چه دسته گلی به سراقتصاد مملکت می زنند به غیر از این که متقاضی کالاها و خدماتی هستند که خودشان در تولیدشان هیچ نقشی ندارند.




پدرآمرزیده ای برای من روشن کند که این 4 تا عالیجناب تا کنون به کدام تولید مبادرت ورزیده اند! آجری روی آجری گذاشتند؟ یک دسته جعفری پاک کردند؟ کفش کسی را واکس زدند؟ خانه کسی را ساخته اند؟.... البته که مصرف کرده اند.





به دیگران کار ندارم ولی این 6 تا آخوندی که ردیف اول نشسته اند را به عنوان نتیجه گیری ما دررابطه با گزارش تصویری علل تورم در ایران قبول کنید و برای آمرزش روح اموات بنده هم دعا کنید. ولی از شوخی گذشته، لطفا توضیح بدین که این جماعتی که در این گزارش مشاهده کرده اید به غیر از افزودن بر فشارهای تورمی در اقتصاد چه کار مثبتی به نفع کسی می کنند؟
والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته







2 Comments:

At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said...

دمت گرم
گل گفتی!
البته فقط اینا نیستن! شونصد نوع نیروی مسلح! شونصد نوع سازمان اطلاعاتی!
شونصد هزار نوع بنیاد و شونصد + هوارتا مرکز پرواربندی آخوندای گردن کلفت!
شونصد و هوار هوار تا امامزاده! که هر کدوم چند تا مامور ومعذور دارند!
برو تا آخر! برس به جوونا!
شونصد میلیون جوون که کاری ندارن به جز وایسادن سر گذر! (بنده خداها خب چه کنند!!!)

 
At 8:28 PM, Blogger Hamed Kashani said...

Moslaman hamashoon dar tolideh "moshteh mohkam dar dahaaneh estekbaareh jahaani" va dir mohmalaateh Islami-Enghelaabi sherkat daashtan.

 

Post a Comment

<< Home